aanmelden

Nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u toegang tot een uitgebreid aanvraag- en vragen formulier voor de certificering van uw bedrijf.

hier aanmelden

certificering

Na het indienen van het aanvraagformulier, wordt uw bedrijf gecontroleerd. Na goedkeuring krijgt u per e-mail een overeenkomst toegestuurd.

hier aanmelden

TOEGANG

Zodra u bent gecertificeerd, krijgt u toegang tot de Signkeur website. Hier kunt u gegevens uploaden. het Signkeur logo downloaden en toegang tot het offerte lead systeem.

hier aanmelden

aanmelden voor signbedrijven

Wanneer u denkt te voldoen aan alle voorwaarden die door de Stichting Keurmerk Signbedrijven zijn geformuleerd in de Signkeur Gedragscode, kunt u in aanmerking komen voor het Signkeur keurmerk.

De Stichting Keurmerk Signbedrijven hanteert een vast, laag tarief dat niet afhankelijk is van omzet en/of aantal werknemers. Er zijn geen jaarcijfers of jaarstukken van u benodigd. Het tarief bedraagt € 195,00 per jaar (excl. 21% btw tarief). Bij een aanmelding later dan 1 januari van het kalenderjaar, is slechts een bijdrage voor de resterende maanden van het jaar verschuldigd. Betaling in 4 termijnen van € 49,95 is ook mogelijk. Voor aanmelding en certificatie rekenen wij eenmalig aanmeldingskosten ad € 49,00 (excl. 21% btw), te voldoen bij aanmelding, zonder restitutie. Er zijn absoluut geen andere administratiekosten verschuldigd..

U gaat akkoord met de Signkeur  Gedragscode en u hanteert de Algemene Voorwaarden van de Stichting Keurmerk Signbedrijven, *tenzij uw bedrijf reeds eigen voorwaarden kent.

De zorgvuldig samengestelde Keurmerkcode geeft richting aan de kernpunten van het Signkeur keurmerk: kwaliteit voor een redelijke prijs, goede service en betrouwbaarheid. Deze Keurmerkcode is daarom leidend voor het certificeren van uw signbedrijf.

lees meer

 

algemene voorwaarden

De Stichting heeft Algemene Voorwaarden opgesteld welke door alle bij de Stichting Keurmerk Signbedrijven aangesloten signbedrijven worden gebruikt, *tenzij het signbedrijf reeds eigen algemene voorwaarden gebruikt, of voorwaarden van toepassing zijn van een branche organisatie waarbij het signbedrijf is aangesloten (zoals bijvoorbeeld Si'bon of Uneto VNI)

De voorwaarden zijn zo opgesteld dat zij voldoen aan de Nederlandse en Europese regelgeving en bovendien toepasbaar zijn op ieder product of iedere dienst.

Wanneer u bij de Stichting Keurmerk Signbedrijven bent aangesloten kunt u via uw persoonlijke pagina (na het inloggen) een Word-document versie downloaden zodat u de gegevens in artikel 1 voor uw eigen bedrijf kunt aanpassen.

HIER AANMELDEN

TOEGANG TOT SIGNKEUR

Signkeur

Wanneer u bent gecertificeerd, kunt u inloggen in ons systeem. Hier kunt u o.a.:

> Het Signkeur logo downloaden
  • > Uw gegevens wijzigen
  • > Uw bedrijfsgegevens publiceren
  • > Offerte aanvragen downloaden

 

Indien u zich aanmeldt voor certificering, commiteert u zich tevens aan een aantal voorwaarden. Voor meer informatie hierover klikt u hier.

Wanneer u uw SIGNBEDRIJF aanmeldt:

    Verklaart u de Gedragscode van de Stichting Keurmerk Signbedrijven na te leven, en de Algemene Voorwaarden van de Stichting Keurmerk Signbedrijven te gebruiken*, zal u medewerking verlenen aan de controle van uw bedrijf door een medewerker van de Stichting en verplicht u zich de jaarlijkse contributie van 195 euro ex BTW te voldoen (gedurende de jaar een verminderd deel tot het einde van het jaar en in januari van ieder jaar het gehele bedrag).

 

 

 

hier aanmelden